Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 20 Jun 2017 10:55:07 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1xof3co6usyiz$.dlg@tyczka.com...

http://www.bitsdujour.com/software/aomei-partition-assistant-pro-edition

dziś za free, może ktoś potrzebuje

Fajny i chciałbym, ale także dziś trzeba zainstalować, do tego z wyłączeniem płatnych poprawek. "AOMEI Partition Assistant Pro Edition - Paid upgrades and must be installed during promotion day v6.0", nie dam rady... Akurat parę dni temu musiałem migrować z HDD na SSD z obkurczeniem part. systemowej i załatwiłem to automatycznie PWHE 9 (nie wszystko ma, ale wystarczyło mi co jest), który już mam i jest za free dla domu. System dostał takiego kopa, jakby był świeżutko położony na jakimś turbo. Choć to dysk PATA (był SATA), a jednak.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.