Re: [WINNT] Wp działa ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wp działa ok
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 23 Feb 2017 19:09:03 +0100
Dnia Sun, 19 Feb 2017 22:27:50 +0100, artiun napisał(a):

Zapewne twój fon odbiera tylko nagłówki maili. Reszta leży na serwerze,
łącznie z załącznikami (muzycznymi). Jak nie masz sieci, nie masz reszty
i załączników :) Jak masz sieć, to program dociąga co potrzebujesz na
bieżąco.
Skoro doszło to bez sieci by się nie dało. Niby jak mam odbierać choćby
nagłówki bez sieci?
Kiedy miałeś sieć to widziałeś wszystko, choć zassane były tylko
nagłówki i parę drobnych informacji. Stąd wrażenie że miałeś wszystko.
Ale jak poszedłeś tam gdzie nie ma sieci, to chocbyś widział na nagłówku
nazwę utoru muzycznego z załącznika, to nietety leży on wciąż na
serwerze.
Jak tam masz naprawdę, nie wiem, tak tylko sugeruję ku zastanowieniu.

OK, ja chcę to bez chmur. OFFLINE. Jakie zastanowienie.
Jest obejście. Wymaga podłączenia do sieci (nawet lokalnej, bo wejdę na chmurę z PC i dalej przez kabelkiem USB).
Wytłumacz to babci, której zrobisz prezent w postaci takiego gówna.
Masz kór, aplikacje, które zapisują pliki do swoicch folderów, BO Kór, nie ma do niby folderów systemowych Video/Audio.
Kto i jaki Ciul to wymyślił?
Chodzi o to, że chcę napisać aplikację i do normalnie dostępnych katalogów nie mam dostępu (katalogów, nie folderów, nie bibliotek)
W innym wątku developer for windows phone (co za co ..)
I co, nie masz tam kabelka USB do przekopiowywania rzeczy z fona na komp
i odwrotnie?
Kabelek mam. Chcę mieć zapisany mp3 lokalnie. Z dostępem w lesie (nie ma
WiFi, nie ma sieci GSM) - Offline.
No to go użyj. Wtykasz kabelek gdzie trzeba, na ekranie kompa coś się
pojawia. Czytasz i postępujesz wg. tego co napisane.

Czy ja muszę
mieć w tym wypadku koniecznie dostęp do komputera (PC/Mac) przez iTune
(bawić się w synchronizację)?
IMO nie.

--
Artur