Re: [WINNT] Wp działa ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wp działa ok
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 20 Feb 2017 02:09:43 +0100

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:58aa1b6f$0$5144$65785112@news.neostrada.pl...
Zamiast kombinować jak koń pod górę, to weź to zgraj na kartę SD, czy jaką
ten fon rozumie i będziesz mieć tyle muzyki, ile zmieścisz/zechcesz.
Yo se neda Pane Hawranek. Iphone 4s. Sorry za humorystyczne podejście :)

Ale skoro ajfon w ogóle, to akurat mnie nie zdziwi, że tego, czy tamtego się nie da, co w innych jest niejako naturalne, a inne normalne w innych rzeczy, w Ajfonie potrafią być, dzieci zatkać uszy i przepraszam - równo popierdolone, dzieci odetkać uszy.

maili? Co za kłopot, w takiej sytuacji zapisuję załączniki na dysku, a
następnie zapisane załączniki kopiuję/przenoszę na kartę, a dalej, to już
wiesz.
Spróbuję z kablem USB. Bo k... nie wiem gdzie są załączniki choć je zapisuję.

O ile tak czy siak, będzie to możliwe po podpięciu... nie zdziwi mni8e, gdy specjalna aplikacja wygrzebie ch... wie co, ch... wie skąd i zrobi z tego oczekiwany plik.

No chyba, że ajfon stosuje jakieś cuda-wianki z przegrywaniem, zamiast
normalnie załapać to, co dostał na karcie... a to ja wtedy odpadam, biorę
bardziej gówniany telefon i z nim kłopotu nie mam.

Tydzień (cały, łącznie z nockami) zajęło mi rozpracowanie Windows Phone, najgorsze jest to, że wiem co chcę osiągnąć, ale nie umiem odpowiednio sformułować pytania w wyszukiwarce.

To coraz powszechniejszy problem, szum informacyjny staje się tak potężny, że coraz gorzej jest odróżnić ziarno od plew, a co gorsza, gugiel i inne szukarki próbuja robić za mędrszych od swych stwórców (jakie tego potrafią być skutki, pokazała widowiskowa wpadka M$ z autouczącym się botem)... Jako przykład "mundrości inaczej" innej szukarki, bo z Wrzuty - szukałem, konkretnie, tylko nie miałem wykonawcy, piosenki "Mężczyzna z mojego biura" Renaty Danel. Wyrzygało mi tysiące hiphopów o tytułach kompletnie nie przystających do zapytania, pewnie na zasadzie "no, nie znaleźliśmy", ale moze posłuchasz, haj ch... w d... policji, wyrzygało mi setki lejdigag, nawet kanadyjskich bobrów (chyba wiecie, kogo mam na myśli?) :P też mi całkiem niezłą baterię pokazało. Gugiel też to robi. Bardziej perfidnie, bowyniki szukania wyglądają Z POZORU porządniej. Podkreślam - Z POZORU - wystarczy przejrzeć te wyniki.

Odnośnie gównianych telefonów, nie jakieś smartgówno, nie ma problemu :) Wgrywam jak na PenDrive i mam dostęp jak do katalogów na HD. Podłączę kabel to jako PenDrive też służy.

To może złożyć tak w jakimś katalogu i z systemowego eksploratora spróbować wejść? Chyba, że i tu Ejpł coś mataczy...?

Tak dla (już sam nie wiem):
5 sposobów na synchronizację muzyki z iPhonem bez iTunes

http://komorkomania.pl/22609,5-sposobow-na-synchronizacje-muzyki-z-iphonem-bez-itunes

Czytamy:
MusicMonkey można bezpłatnie pobrać z tego źródła. Aplikacja wymaga iTunes w wersji co najmniej 8.1.0.52.

Czyli w sumie prawie jeden ch.j...

Jestem zakopany po szyję, nie ma problemu, polecę do chaty po łopatę :)

Blutacza masz?
Może nabądź jakiegoś małego grajka z BT, sparuj z fonem i playlistę na grajku sobie porobisz, sam fon będzie tylko za interfejs do samego grania robić, oraz dojdzie zużycie baterii w grajku, to wada, ale przynajmniej może się nad tym bajzlem zapanuje...? Bo skoro się z sercem nie da, to trzeba diabła zajść od drugiej strony.

--
Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz