Re: [WINNT] Wp działa ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wp działa ok
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 20 Feb 2017 15:23:44 +0100

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA7227740B5BB7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik HF5BS hf5bs@t.pl ...

Zamiast kombinować jak koń pod górę, to weź to zgraj na kartę SD

iphone jest za drogim telefonem zeby miał wejscie na karte sd...

... jesteś na wyprawie, właśnie ci się zapełniła pamięć, dostępu do netu nie ma, lub jest 3 zyla za 100 kB, bo to zagranica, zgrać nie ma jak, a jeszcze tyle fotografowania... Bardzo "ynelygentny" (chyba "inaczej...") wybieg Robaczywego. (Chyba, ze owocówka jabłkóweczka tylko z nazwy nadgryza zawiązki w jabłonkach) A ja w swoim gównianym Szajsungu wyjmuję jedna kartę, wkładam drugą, karta 32 giga kosztuje już bardzo przyziemne pieniądze... I kto tu górą? Wolę jeżdżącego Trabanta, niż niejeżdżącego Rolls-Royce'a, czy Maybacha, zwłaszcza takiego Maybacha... https://www.youtube.com/watch?v=g-h5mYxGd_8 (od ok. 0:40), czy takiego https://www.youtube.com/watch?v=RN_X2UTqYtA :)) (P,NMSP) Więc wobec tych wszystkich dziwactw Ajfonów, nie kupię takowego, nie chcę mieć potem kłopotów. No, ale ja telefonu używam do dzwonienia... Czasem fotnę coś, albo zagram w coś logicznego... ale głównie dzwonię.

(C) Kabaret Neo-Nówka.