Re: [WINNT] Wp działa ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wp działa ok
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sun, 19 Feb 2017 22:27:50 +0100
Dnia Sun, 19 Feb 2017 20:57:32 +0100, artiun napisał(a):

Czy to oznacza, że to urządzenie jest gówno warte bez sieci?

Zapewne twój fon odbiera tylko nagłówki maili. Reszta leży na serwerze,
łącznie z załącznikami (muzycznymi). Jak nie masz sieci, nie masz reszty
i załączników :) Jak masz sieć, to program dociąga co potrzebujesz na
bieżąco.
Skoro doszło to bez sieci by się nie dało. Niby jak mam odbierać choćby nagłówki bez sieci?
I co, nie masz tam kabelka USB do przekopiowywania rzeczy z fona na komp
i odwrotnie?
Kabelek mam. Chcę mieć zapisany mp3 lokalnie. Z dostępem w lesie (nie ma WiFi, nie ma sieci GSM) - Offline. Zapisał tylko ch.. wie gdzie i jak się do niego dostać. Chodziło o dzwonek (old/vintage phone - są aplikacje do tego..., ale już teraz nie o to chodzi).
Co chcę zrobić?
Nagrać mp3 na telefon bez użycia aplikacji telefonu (nawet kablem USB). Chcę nagrać do określonego katalogu (tego który telefon akceptuje). Czy ja muszę mieć w tym wypadku koniecznie dostęp do komputera (PC/Mac) przez iTune (bawić się w synchronizację)?

Pewne rzeczy mogą być dla was oczywiste. Proponuję sprawdzić to o co pytam przy rozłączonym WiFi i wyłączonym pobieraniu danych z sieci komórkowej. Po pobraniu załącznika z plikiem mp3. Choć coś czytałem, że iOS wymyślił format z rozszerzeniem m4... Jestem na etapie czytania i sprawdzania.

Wiem, że to daleko NTG. Wybaczcie.

BT jeszcze nie widziałem dobrze działającego, choć podobno
są tacy co widzieli :)

--
Artur