Re: [WINNT] Wp działa ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wp działa ok
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 19 Feb 2017 22:45:00 +0100
Dnia Sun, 19 Feb 2017 22:27:50 +0100, artiun napisał(a):

> Skoro doszło to bez sieci by się nie dało. Niby jak mam odbierać choćby
> nagłówki bez sieci?
Kiedy miałeś sieć to widziałeś wszystko, choć zassane były tylko
nagłówki i parę drobnych informacji. Stąd wrażenie że miałeś wszystko.
Ale jak poszedłeś tam gdzie nie ma sieci, to chocbyś widział na nagłówku
nazwę utoru muzycznego z załącznika, to nietety leży on wciąż na
serwerze.
Jak tam masz naprawdę, nie wiem, tak tylko sugeruję ku zastanowieniu.

> Kabelek mam. Chcę mieć zapisany mp3 lokalnie. Z dostępem w lesie (nie ma
> WiFi, nie ma sieci GSM) - Offline.
No to go użyj. Wtykasz kabelek gdzie trzeba, na ekranie kompa coś się
pojawia. Czytasz i postępujesz wg. tego co napisane.

> Czy ja muszę
> mieć w tym wypadku koniecznie dostęp do komputera (PC/Mac) przez iTune
> (bawić się w synchronizację)?
IMO nie.

--
Jacek