Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 22 Feb 2017 10:49:36 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58ac8b80$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
Moim zdaniem, do czytania newsów najsensowniej jednak używać programu, który potrafi obsługiwać protokół NNTP.
Ale oczywiście, prawdziwi twardziele używają do tego celu telnetu.

Czasem tak wygodniej jest sprawdzić, jeśli coś jest nie tak.
Np. wiem dzięki temu, czy korowody odstawia serwer właściwy, czy proxy...? Ale, ja tam normalnie z OE korzystam, zgrywanie twardziela (tylko te gigabajty i oby badsektórów nie było) :) zostawiam na inne okazje.
:))

(C) Kabaret Neo-Nówka.