Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 2 Oct 2016 14:09:37 +0200

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:nsj7nv$4no$1@dont-email.me...
"HF5BS" <hf5bs@jo.pl> Wrote in message:
bez niezrozumiałego
zmuszania do zmiany przyzwyczajeń, bo tak, jak interfejs powinien się
unowocześniać, tak nie powinien zmieniać tego, do czego setki milionów się
przyzwyczaiły, z czym czują się dobrze i bezproblemowo sobie radzą.

Ależ to właśnie techniki perfidnej odmiany marketingu, w wielu
krajach zakazanej (np w Niemczech), zalecają robić różne zabiegi
które wprowadzają u klienta ZMIESZANIE, dezorientację, poczucie
bezsilności i obniżenie komfortu psychicznego,
jedną z głównych nich jest wprowadzanie ciągłych NIEUZASADNIONYCH
ZMIAN.

To jest tworzenie sztucznych potrzeb, których nikt tak naprawdę nie ma. Ludzie może nawet idiotami nie są, ale stają się nimi. Chyba, ze ktoś jest oporny na taką "wiedzę".

Jak np w hipermarketach, zwróć uwagę, że często zmieniają
orientację półek, gdzie co stoi,
żeby klientom odebrać szanse aby mogli zacząć robić zakupy RACJONALNIEJ

Stąd ja raczej patrzę sie na "drogowskazy" gdzie co jest, a nie ganiam bez pomyślunku. Prawda, przyglądam się po drodze, ale mnie na to nie wezmą. Jak jest obniżka, niesłusznie zwana promocją, to patrzę, na cenę za miarfową jednostkę towaru, czyli np. jak mamy jedno, drugie masło, kawę, napój, to patrzę, lub jeśli mogę, to liczę, ile kosztuje litr, kilogram, sztuka towaru. Wtedy biorę. Także zwracam uwagę, co napój zawiera i nie kupuję, gdy jest aspartam, acesulfamu tez unikam, choć to głównie aspartam daje ten nieprzyjemny posmak. Cena dale pewną orientację, czy podchodzić, czy nie, choć... pamiętanie jeszcze z PRL-u soczki Dodoni? Jak nastała odwilż na przełomie ostatnich 2 dekad ubiegłego wieku, można było kupić colę tej firmy, za psi grosz, nawet wtedy bardzo tanio, chybna 1.30, czy 1.80, napewno poniżej 2PLN, a na cukrze.

Zmiany, bo są konieczne, potrzebne, a nie, że są modne.

I seksowne :) zamiast tych "dziadowskich sprzed wieków" - typowy
język agresywnego marketingu, kierowanego do masowego klienta z
małym rozumkiem

Seksu w tym, ile smaku w pieczonym raku :P
Chyba trzeba będzie wypić Wodę Zapomnienia
W dużym skrócie (nie mogę znaleźć przypowieści w necie):
Rzeka, przepowiednia, ze woda ma zostać zatruta, kto wypije, zapomni wszystko.
Ogłoszono, żeby nabrać zapasów, ale tylko jeden człowiek to zrobił.
Zaczęto go uważać za odludka, za przygłupa.
Woda się człowiekowi skończyła i sam napił się zatrutej, a wtedy pozostali zgodnie odrzekli, że w cudowny sposób odzyskał rozum...

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"