Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 6 Oct 2016 10:07:16 +0200

Użytkownik "robot" <robot@o2.pl> napisał w wiadomości news:nstnlq$pnl$1@node1.news.atman.pl...
To jest tworzenie sztucznych potrzeb, których nikt tak naprawdę nie
ma. Ludzie może nawet idiotami nie są, ale stają się nimi. Chyba, ze
ktoś jest oporny na taką "wiedzę".

Ludzie nie zdają sobie sprawy jak głęboko prane są ich mózgi

Najgorsze, że wielu, mimo szczerych i dobrych chęci, budzi się zbyt późno, bo zostali uśpieni. Nawet mnie to dotknęło. Nie przypuszczam, by ktoś chciał usłyszeć, co dziś mówię pod adresem reklam, niemal wszystkich. A i parę ciepłych słów pomyślałem o wydawnictwie Sfinks/Świętego Filipa, Mirowska 35 czsęstochowa, obudzili mnie 8:30, pewnie chcięli wcisnąć, coś niepotrzebnego. Poczekam 2 dni na ponowny telefon i odpowiednio ich przywitam. A potem czarna lista.

Nie raz już słyszałem jak ktoś zmienił program na program innego producenta
tylko dlatego bo w tym innym poprawki są częściej.

Opera (nowa), Firefox, czy Chrome, którego wypieprzyłem z wielkim hukiem, bo już mi się aktuaalizować nie chciał, niech spierdalamentissimo ten tego... Hehe, czekanmy na Windows stodziewięćdziesiątosiemmilionówsześćsettrzydzieścidwatysziąceosiemsetsiedemdziesiątsześć (198632876) za dwa lata :P

Jeżeli chodzi o systemy operacyjne, użytkownicy wymyślili sobie jeszcze
drugi parametr według którego oceniają jakość.
Jest to mianowicie szybkość odpalania systemu w sekundach.

To tez nie jest wprost, już XP jest dostępny do większości działań, zanim się do końca załaduje. Ale w uproszczeniu, pewne przełożenie jest. A to nie jedyny czzynnik warunkujący. Bełta się w reklamach, o odpalającym się w 10 sekund "łindołsie", ja już widzę drugie dno.

A jakie durne są niektóre poprawki.
Na przykład zmiany interfejsu w programie w którym ja pracuję,
zmieniają co roku nazwy poleceń menu:

Rozumiem, że przebolałbyś, gdyby te poprawki wnosiły coś rzeczywiście sensownego?

najpierw była nazwa "properties"
potem "object properties"
potem "properties"
potem "details"
potem "object details"
... i tak dalej
byle by zmylić użytkownika i przenieść tą samą komendę na inne miejsce na liście, bo lista jest alfabetycznie. Niech się cwaniaczek nie przyzwyczaja za bardzo,

Myślą pewnie "frajer i tak zapłaci, bo wyboru nie ma".

za to ma kojące uczucie, że jego program za który zapłacił 20k pln, jest często unowocześniany.

"nove pszydatne fónkcie"? :))
Zgadłem?

Mógłbym jeszcze długo pisać o tego typu fundamentalnych unowocześnieniach tego jednego programu.
Jak ja nienawidzę tych nieustających aktualizacji wszystkiego.

Wszystko fejzbuczeje&andrucieje, niestety. Mam bardzo za złe FB, że porozbijał społeczności, które się jeszcze jako-tako trzymały, zanim ten wrzód na dupie zawładnął internetami. Mam słaby wzrok, ponadto, z racji ciężkiej choroby (diabetes mellitus) nadal się pogarsza (a jeszcsze mi podświetlenie matrycy w lapie leży i pędzę zewnętrzny monitor, gorszej jakości i rozdzielczości). Więc coraz trudniej czytać mi te strony robione coraz bardziej na jedno kopyto. Nawet Linuksy się tym pozarażały, nie mówię o pewnej normalizacji, która jest potrzebna, tylko wręcz o sytuacjach, gdzie wygląda coś taxamo, ale w środku jest niezgodne i "dlaczego to kurwa nie chodzi?"

Jest jeszcze pewna kwestia systemu płatności za programy.
Ale nie dam już rady o niej nawet pisać teraz, bo mi nerwy nie pozwalają
i wolę sobie tego nie przypominać.

Chyba się domyślam, np. "laskę ci juzerze robimy, że korzystasz z naszego softu". Dobra, nie denerwuję więcej...

Idę zapalić.

Ej, szkoda zdrowia! Chociaż... jeśli ma cię to uspokoić, to w sumie chyba mniej tego zdrowia stracisz, jak zajarasz...

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

PS Powyższy cyctat z Monachomachii, część 5, nowotwórcom polecam.