Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Thu, 20 Oct 2016 09:55:31 +0200
"pl" news:nsloa8$18th$1@gioia.aioe.org
Ale po co stery, jedz nim na maszynach wirtualnych

Jaką maszynę polecasz? VMware Workstation Player?
Obecnie co masz na pokładzie jako główny system pod którym wirtualny odpalasz?
O co chodzi z tym obrazem?
https://winworldpc.com/product/windows-nt-2000/final
Dokładnie ten: https://winworldpc.com/download/3DCC9D6F-18DA-11E4-99E5-7054D21A8599 Jak mam to rozumieć, że to jakiś gotowiec pod VM? Coś jak gotowy system, który odpala się np. z pena? Przecież przeważnie większość ma inny sprzęt na którym odpala, więc jak to ma zagadać jeżeli ktoś zainstalował, skonfigurował ten system na swoim sprzęcie X, a ktoś inny będzie próbował go odpalać na sprzęcie Y z kompletnie inną obsadą sprzętową. Póki co jak kiedyś tam robiłem próby z innymi systemia to pod VM instalowałem z płytki - czyli źródło iso instalki.