Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sat, 1 Oct 2016 11:44:39 +0200

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:nsj8lf$9oi$1@dont-email.me...
"HF5BS" <hf5bs@jo.pl> Wrote in message:
==========
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\WPA\PosReady]
"Installed"=dword:00000001
==========

Dzięki ww. (jest dla XP32 oczywiście) mam nadal pobieranie poprawek.

Ale to są poprawki krytyczne bezpieczeństwa jedynie, prawda?

Jak schodzą, patrzę w opisie, czy nie ma czegoś w typie "zaraz sczyścimy ci komputer" i jadę.

Jak ktoś na xp na wirtualnej maszynie wówczas może je i tak olać
prawda? ;)

Zasadniczo tak. Może niezbyt słusznie, wychodzę jednak z założenia, że diabła kusić nie należy, coś jak groźny pies, którego się drażni, bo płot oddziela i przejść nie może, ale, jeśli gdzieś w płocie trafi się dziura, o której nie wiemy, czy zmurszałe sztachety, to piesek, uznając, ze na jego terenie mogą być tylko jedne cojones, własnozębnie doprowadzi do takiego stanu. Ze wszystkim ostrożnie.

(Wersja 64bit wymaga bardziej złożonych działań)

Ale da się?

Oczywiście. Na razie mi się net nagle w trakcie szukania powiesił i nie mam jak przeszukiwać, ale podrzucę później, albo linka, albo opis, jesli nie będzie zbyt długi. Większość znalezionych info dotyczy 32bit, jest duży szum informacyjny i 64bit nie chce dać się wyłuskać.

żeby stawać się BETA-TESTERAMI

Mnie akurat nikt nie zmuszał, sam chciałem. A ostatnie położenie W10
zrobiłem jakieś 1.5 roku temu, gdy potrzebowałem coś sprawdzić z zupełnie
innym zestawem sterów, niż w XP

Ale zmień język interfejsu chociaż, spróbuj, jest opcja w
ustawieniach językowych żeby dodać język, potem żeby ściągnąć
pakiet dla dodanego języka (w którym są definicje interfejsu dla
dodawanego języka), ściągasz, czekasz, dziesiątki megabajtów
leci, po ściągnięciu automatycznie zaczyna się instalować,
czekasz bo to trwa długo żeby po kwadransie zobaczyć że "niestety
nie może", kod błędu, sprawdź sobie sam, patrzę na forum M$,
ludzie mają to samo, BUG, olany przez M$ już od ponad pół
roku

Skojarzyło mi się z programem Foxit Reader, który ma wręcz babola w dociaganiu języka, po pierwsze, wymaga zrobienia tego wrecz w trybie superusera, zwykły admin nie zawsze da radę. To może podpatrzyli, jak utrudnić? Jak się z netem uporam (winię Avast-a, który, jak ciągnę Hamsterem gigabajty, w pewnym, losowym momencie nagle sie zmraża, przy okazji odcinając system od netu i staje się "nieoperatywny", nic zrobić nie można), to dokończę, dobrze, ze jeszcze mogę posta dokończyć... no i restart, by wszystko wróciło... Jak się przysiądę do ponownego testowania, to obejrzę, popatrzę, bo mnie ciekawi, jak to w praniu wygląda.
Zresztą, niejedyna to pluskiewka od M$, którą olewa...

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"