Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2000 Kernel32 remodeling plan -- krol (M$) nagi :))
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 1 Oct 2016 12:09:52 +0200
On Fri, 30 Sep 2016 15:44:25 +0200 (CEST), Yerine Ictimai wrote:

> PIĘKNA robota, warto ich jakoś wesprzeć! :)

Proszę, kolejny przykład trafiłem przed chwilą:

  // If defined, the TzSpecificLocalTimeToSystemTime is imported with
GetProcAddress and if it is
  // not available (Windows 2000) an alternative implementation is used.
  {$DEFINE SUPPORT_WINDOWS2000}

to cytat z repozytorium jednej z bibliotek developerskich jakich używam,
autor dodał 2 dni temu wsparcie do Win2K, bo kod się na nim wykładał z
braku API w Win2K.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka