Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 03 Sep 2016 18:20:03 GMT
Trybun <CheIli@jachu.ru> wrote:
> I na wzajem. Nie chcesz widzieć zwiększenia prędkości w XP po
> defragmentacji, to może spróbuj zmierzyć czasy przed i po
> defragmentacji, za pomocą jakiegoś urządzenia.

To tylko z ciekawości. Czasy czego konkretnie? Jaki przypadek pominąłem?

> Linuks to już zupełnie inna sprawa. Nie wiem tylko czy to za sprawą
> innych systemów plików czy że jest bardziej dopracowany, zjawisko
> defragmentacji nie występuje w taki sposób że trzeba dodawać do systemu
> ręczne narzędzie defragmentacyjne dla użytkownika.

Są dodawane. Każdy mainstreamowy system plików pod Linuksem ma swój
defragmentator tylko nie ma fetyszyzmu mapek fragmentacji. Dzięki czemu
panuje przekonanie że pliki się nie fragmentują i użytkownicy nie
potrzebują tego placebo że system im szybciej działa bo mapka jest na
zielono.

--
Piotr Borkowski