Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: cana <xenocyd@wp.pl>
Date: Sat, 3 Sep 2016 20:14:36 +0200 (CEST)
Animka <animka@tonieja.wp.pl> Wrote in message:

> To znaczy, że nie ma funkcji odpowiadających dzisiejszym standardom.
Miast przyznać iż dałaś się urzec nowemu wypaśnemu międzymordziu
 nowego softu to kombinujesz :-)
A ja zabawię się w adwokata diabła :-)

A coś się zmienilo w urządzeniach które posiadasz od czasu kiedy
 go zainstalowalaś?
A zmieniło się coś w zawartości kolorowych książeczek
 definiujących standard dla danego typu nośnika?

Choć przyznać muszę iż od czasow swej młodości Nero okrutnie
 napuchło o zbędne moduły i wodotryski, to nadal rpbi to do czego
 został stworzony

> Płacić za upgrade do nowszej wersji nie miałam ochoty.

Jak dostałaś z palnikiem to obcowałaś zapewnie z oemowym lite
 dopasowanym do mozliwosci urządzenia i w tej kwestii  nowsza
 wersja nero nic nie wnosi
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
    ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||