Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 06 Sep 2016 11:20:04 GMT
Trybun <CheIli@jachu.ru> wrote:

> Uruchamiania systemu, startu aplikacji itp.

Facepalm. Pisałem o tym przypadku[1]. Twierdząc że fragmentacja Ci
wpływa w zauważalny sposób na losowe operacje demand paging (przypominam
jedna operacja to 3 lub 7 stron) na _współczesnych_ hdd tylko się
oszukujesz. EOT.

> To głupie przekonanie panuje, fragmentacja w taki i inny sposób, przy
> obecnie używanej technologii musi występować. Jednak jak widać tylko
> Windows z jakiegoś (dla mnie jasnego) powodu dodał ręczny defragmentator
> dla użytkownika.

Oczywiście i nic nas nie przekona że białe jest białe a czarne jest
czarne.[2] Fakty przeczą zdaniu Trybuna tym gorzej dla nich. Tak
więc EOD z mojej strony.

1.
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/tLeXz9sEP20/LbdLTmVuDQAJ
2. https://www.youtube.com/watch?v=lcJ04RegSKo