Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 1 Sep 2016 20:34:25 +0200
W dniu 2016-08-31 o 02:29, Animka pisze:
(...)
Moim zdaniem bruździły resztki Nero. Dopiero jak pousuwałam wpis po
wpisie (a było tego pełno) w rejestrze to dopiero wszystko sie poprawiło.
Ten Nero był dobry kiedyś. Teraz juz przestarzały. Cieszę się, że się go
pozbyłam.
BurnAvare jest niezły!
Pisałam przedtem o Burn Avare i wirusie w instalce, ale to był jednak
Burn4Free. Teraz dopiero go gdzies znalazłam o obadałam. Program też już
przestarzały-jak Nero 9.

Tak z ciekawości: co to znaczy wg Ciebie "przestarzały"?

--
Pozdrawiam.

Adam