Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 19 Aug 2016 11:40:03 GMT
oje_ejo <oje_ejo@yandex.ru> wrote:
> Poniewaz zadnej widocznej korzysci nie widze, na jednym lapku mam w10,
> na drugim w7, a na trzecim xp.
> Jedyny "postep" od xp to, ze zre coraz wiecej zasobow - poza tym ZERO
> KORZYSCI!
> Jak odczuwacie postep xp->w7->w10, czy widzicie cokolwiek KONKRETNEGO
> oprocz roznych wyzualnych PIERDUL?

Ale wiesz że powyższe pytania są równie mądre co:
Jak odczuwacie postęp NT->2000->xp, czy widzicie cokolwiek KONKRETNEGO
oprócz różnych wyzualnych PIERDUL?

Wszystko co napiszesz o powyższym także będzie można tak samo skwitować
na tym poziomie ogólności i przy twoim nastawieniu. Jeśli zaś się
pominie stabilność to nawet W95 będzie można dołączyć.

--
Piotr Borkowski