Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 21 Aug 2016 22:04:52 +0200 (CEST)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> Wrote in message:
> Aha. Czyli żwawe XP opakowane kolejnymi programami, żeby uzyskać większą
> funkcjonalność. Dobra - ale jakie konkretnie programy masz na myśli?

Programy systemowe zamienniki windowsowych oryginalnych już
 niezbyt aktualnych i nieco prymitywnych, przykład to program do
 defragmentacji UltraDefrag (64bitowy), EaseUs do zarządzania
 partycjami, procexp jako zamiennik TaskManager oraz parę jeszcze
 innych spod znaku SysInternals, WiseCleaner do czyszczenia
 Rejestru, UninstallTool do kontrolowania co jest w systemie i
 inne

> Profile sprzętowe i usługi w jednym powiązane? No chyba trochę za daleko
> poleciałeś.

Przepraszam bardzo ale XP pozwalał żeby usługę mieć
 włączoną/wyłączona dla określonego profilu sprzętowego
 (wybieranego przy boot'cie), obok sterowników (też
 włączonych/wyłączonych dla określonych profili), więc mogłeś mieć
 np profil "minimal" z powyłączanymi usługami WindowsUpdate,
 Serwer, Workstation i sterownikami nieużywanych urządzeń np.
 karty Ethernet itp.
a z drugiej strony mieć też profil np. "Maximal" z WŁĄCZONYMI
 wszelkimi usługami i sterownikami - do obsługi i konserwacji
 systemu

> A teraz powiedz mi dobry człowieku, jaki procent użytkowników nie obejdzie
> się bez bootmanagera i kilku zainstalowanych systemów…

Wiesz, w czasach monopolu trzeba kombinować :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/