Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 21 Aug 2016 11:20:03 GMT
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> wrote:

> Ale jakie Ty widzisz korzyści w w10? Pytam serio .

Jak pisałem nie dam się wciągnąć w taką dyskusję. Wybacz ale z
przekonaniami nie da się dyskutować. Co jest nowego w każdym Windowsie
możesz sobie przeczytać np. na Wikipedii. Nie mam zamiaru udowadniać czy
np. w porównaniu do XP nowa praktycznie cała 'powłoka' systemu to nie
jest zerowa korzyść. A to tylko jeden z przykładów widziany nawet przez
najbardziej niedzielnego użytkownika. Zmian przydatnych dla każdego typu
użytkownika prze ostatnie 15 lat jest tyle że jeśli ktoś twierdzi że ich
nie widzi to niestety ale przekonywanie faktami jest równie wykonalne
jak przekonywanie wierzących w spisek 11 września lub zamach w
Smoleńsku.

> Jedynie te wymuszone, sztuczne, przez brak oficjalnego wsparcia
>  przez Microsoft dla XP.
> Poza tym ów WindowsXP  jak dla mnie wydaje się po prostu
>  OPTYMALNIEJSZY, pomijając sprawę sterowników i aktualnych
>  bibliotek które łatwo dorobić mogliby deweloperzy jeżeli mieliby
>  właściwy bodziec.

Ależ Ci developerzy w uproszczeniu to robili przez ostatnie 15 lat.
Vista, W7, W8, W8.1 i W10 1507 1511 i 1607 są właśnie dorobieniem
aktualnych sterowników i bibliotek oraz związanymi z tym zmianami
niskopoziomowymi. ;-)

> Poza tym mam WindowsXP i to nawet 64bitowy i działa mi po prostu
>  PIĘKNIE, rzecz jasna trzeba było pościągać szereg różnych "third
>  party" programów narzędziowych i systemowych jak np. do
>  defragmentacji systemu plików itp.

O dzięki że nawet Ty jako zwolennik teorii zerowych korzyści zauważyłeś
tą wadę XP. Od czasu Visty third party defragmentatory są zbędne. Ale
wiem że to 'zerowa korzyść'. ;-)

--
Piotr Borkowski