Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 20 Aug 2016 17:00:03 GMT
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> wrote:

> Ależ Windows2000 lub nt nawet są w porządku, pomijając kwestie
>  sterowników i innych niezbędnych, oczywistych uaktualnień,
>  łatwych do zrobienia - to co widzisz np. w w2k  takiego
>  ZACOFANEGO, że nie można by używać i polegać na tym systemie w
>  sposób regularny?

Tu nie chodzi o to co ja widzę tylko o pytanie. Nie ma na nie dobrej
odpowiedzi bo wszystko co się wymieni pytający określi jako niepotrzebną
rzecz. Niemożliwe jest aby porównując XP i W10 w dobrej wierze i w
zgodzie z faktami napisać że się widzi zero korzyści z W10 a jedyną
zauważalną rzeczą są wyższe wymagania sprzętowe.

> Właśnie podałeś piękny windowsowy przykład jak popieprzony jest
>  ten cały "postęp"!

Nie. To jest przykład że trolowanie nie jest trudne.

--
Piotr Borkowski