Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 14 Aug 2016 13:28:34 +0200
Dnia Sun, 14 Aug 2016 09:00:10 +0200, Trybun napisał(a):

(ciach…)
> Ja trochę korzystam z płyt DVD. Dość często zmieniam Linuksy w kompie.
> Płyta wielokrotnego zapisu jest do tego idealna. Oczywiście jest teraz
> możliwość instalacji z pendrive`a, ale (jak dla mnie) jest to dość
> problematyczne. Wygląda na to że ta metoda nie jest jeszcze dobrze
> dopracowana.

Hę? Często korzystam z dystrybucji live, nie pamiętam już, kiedy komuś
przeprowadzałem instalację systemu z nośnika optycznego. Do tworzenia
nośników z Windows korzystam z programu Win-to-Flash, nośniki z pingwinem z
użyciem Universal-USB-Installer. Kilka kliknięć i gotowe.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory.       ]