Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Wed, 17 Aug 2016 12:22:39 +0200
W dniu 2016-08-14 o 13:28, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Sun, 14 Aug 2016 09:00:10 +0200, Trybun napisał(a):

(ciach…)
Ja trochę korzystam z płyt DVD. Dość często zmieniam Linuksy w kompie.
Płyta wielokrotnego zapisu jest do tego idealna. Oczywiście jest teraz
możliwość instalacji z pendrive`a, ale (jak dla mnie) jest to dość
problematyczne. Wygląda na to że ta metoda nie jest jeszcze dobrze
dopracowana.
Hę? Często korzystam z dystrybucji live, nie pamiętam już, kiedy komuś
przeprowadzałem instalację systemu z nośnika optycznego. Do tworzenia
nośników z Windows korzystam z programu Win-to-Flash, nośniki z pingwinem z
użyciem Universal-USB-Installer. Kilka kliknięć i gotowe.

Nie ma żadnego problemu z nagraniem takiego pendrive`a. Problemem zaczyna dopiero być sama instalacja, bądź korzystanie w wersji live. Niejednokrotnie potrzeba kilku restartów kompa aby w ogóle linuch z pena wystartował. Tak że jak na dzień dzisiejszy ktoś mi proponuje taką robotę wykonywać z pendrive`a to ja powiem - dziękuję NIE, z płyty idzie to dużo sprawniej.