Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 14 Aug 2016 13:28:34 +0200
Dnia Tue, 9 Aug 2016 14:53:10 +0200, Trybun napisał(a):

> A sam jej nie możesz powiedzieć? Przecież Cię chyba wirtualnie nie
> ugryzie... ;-)

Odgryza się jak może. Swego czasu solidnie wyśmiałem rewelacje przedstawiane
przez Gwiazdę i wiesz - filtruje moje posty. A mi się nie chce co chwilę
konta nowego podpinać. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Czym się rożni rosyjski kot od europejskiego? Rosyjski kot ma zakodowane ]