[WINNT] Znak wodny - z jaką wersją Movie Maker ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Znak wodny - z jaką wersją Movie Maker ?
From: universis <universis@interia.pl>
Date: Sun, 14 Aug 2016 17:22:24 +0100
Chcę do zmontowanych przez siebie filmów dodać znak wodny. Mam na laptopie HP 250 G3 dwa windowsy 7 i 10 - oba 64 bit i na nich odpowiednio zainstalowane wersje Windows Movie Maker'a :

na w7 :  Version 2012 (Build 16.4.3528.0331) wersja polska
oraz 6.1 (kompilacja 7600) wersja angielska.

Na win10 : wersja 6.2 (kompilacja 9200) angielska.

W polskiej wersji programu w ogóle nie ma helpa jak zrobić znak wodny, a angielskie wersje nie znają słowa watermark. W sieci znalazłem poradnik video :

https://www.youtube.com/watch?v=BDNzDLmRzgM

Jest tam ikonka/przycisk : "Caption" - jednak żadna z tych wersji programu Windows Movie Maker które posiadam nie posiada takiej ikonki, a poszukiwania jej włączenia nie dały rezultatu. Proszę - pomóżcie mi ustalić która to wersja Movie Maker'a jest z tym przyciskiem.