Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 6 Aug 2016 18:09:00 +0200
Dnia Sat, 6 Aug 2016 14:45:07 +0200, Trybun napisał(a):

> BurnAvare z wirusem? I pomyśleć że ja za niego jeszcze płaciłem. Moja
> wersja to premium.

Jak znam życie, to nie z wirusem, tylko Gwiazda ciągała z jakiejś strony z
downloaderem, albo przy instalacji klikała niczym małpiatka w dalej, dalej,
dalej, zakończ. A teraz kwęka, że wirusy.

> Przyznam że nie wiem jak wygląda sprawa nagrywania takich płyt na
> zewnętrznej nagrywarce. Nagrałem już Win XP, 7kę i 10kę, a także tak
> lekko licząc - ze 150 Linuksów. Chyba nie było przypadku aby kiedyś
> nagrywanie się nie udało.. Jednak zawsze nagrywałem na wewnętrznych
> nagrywarkach.

Jak się ogarnia nagrywanie w danym programie, a nagrywarka jest poprawnie
widoczna w systemie i nie ma problemów sprzętowych (np. niewydolny prądowo
port USB), to nie ma żadnych różnic. No chyba, że jest się Gwiazdą…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]