Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 14 Dec 2015 20:39:45 +0000
On 14/12/2015 11:15, Przemysław Ryk wrote:

A uzycie CPU podczas kompresji 100%.

Akurat jednakowoż nie. :D

No skoro tak, to pozostaje mi tylko pogratulowac.

Jedzie do mnie kolejny zestaw do poskładania. Właśnie pod kątem pracy w
Adobe Premiere Pro pod Windows 8.1. Aż screeny porobię z tej niewspieranej
CUDA. :D

Z checia zobacze jak klasyczny manager zadan windows pokazuje obciazenie procesora i - w moim przypadku - 'ASUS GPU Tweak' ale pewnie do kazdej grafiki dolaczany jest inny - od producenta - pokazuje obciazenie GPU. Daj tez znac jaki model karty graficznej NVidia (w moim przypadku GTX 750Ti). W sumie, prametry kodowania tez moga byc wazne, powiedzmy standard MP4 - HD 720p 24fr. A, i z managera urzadzen screen z wersja drivera. Zrobi sie z tego manual ilustrowany i wystawi na net, wszystkie te fora ktore odwiedzilem beda zaskoczone. Wlasciwie to od jutra szukam reklamodawcow. ;)

Pozdrawiam