Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 14 Dec 2015 12:49:12 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 21:34:40 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

> No i co, że nie masz? Napisałem, że obraz płyty możesz sobie legalnie
> ściągnąć.

> Nie będzie. Aktywacje przeprowadzana jest na podstawie konfiguracji
> sprzętowej.
>
> Mam wrażenie że nie wiesz co to jest "wyszukiwarka internetowa" taka jak
> Google, Bing itp.

skad to pochopne wrazenie, po prostu czasem warto spytac jak ktos cos juz
przerabial moze byc szybciej przyjamniej i skuteczniej niz google
(nie ma co zakladac ze nie, roznie bywa )

> Możesz sobie odczytać aktualny klucz za pomocą wielu programów
> dostępnych w sieci
> https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=odczytywanie+klucza+windows

jesli sam mowisz ze klucz nie jest potrzebny to po co go odczytywac?

> W tym samym czasie w danym komputerze możesz mieć tylko tyle
> zainstalowanych kopii systemu ile masz ważnych licencji.

milabym dwa dyski C ale na raz jeden wpięty.. ciekawe czy to spelnia
warunki legalnosci
albo czy zrobienie sobie pendrive instalacyjnego spelnia warunki legalnosci
 moglbym sprobowac tak zainstalowacm z tego co rozumiem to powinno chyba
dzialac (aczkolwiek klikniecie w pobierz obraz nie pobiara wyrzuca napotkano
blad)

super, z tego by wynikalo ze mam nawet dwie opcje, powinna si eudac i instalka
i sklonowanie... na razie komp jest na gwarancji i nie bardzo pewnie mopge go
rozkrecic ale za pare miesiacy bedzi emozna sie pobawic\