Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 13 Dec 2015 18:10:58 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Dec 2015 14:10:02 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <566c1caf$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
od atm <_@vp.pl>  :
>  Ja się pytam - jakim kurwa prawem
>
>Tu masz odpowiedz:
>http://pclab.pl/news67144.html
>Na zasadzie "darowanemu koniowi nie zaglada sie w zeby".

"Darowanemu" koniowi nie zagląda się w zęby", ja bym dodał, że koniowi
trojańskiemu.
Tacy jedni też kiedyś dostali ładnego konia(z drewna), nie przyszło im
do głów, aby do niego zajrzeć. To był błąd.

Dziwi mnie u ludzi ten pęd do zostania betatesterami W10, ale jak się
zerknie na sfilmowany pęd do kupna gumowych botków, to nic nie powinno
dziwić.

https://www.youtube.com/watch?v=ptsTG_Iu3zg

W stanie wojennym takie kolejki ustawiały się do kupna kawy czy czegoś
podobnego.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546