Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja 1511 10586
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 14 Dec 2015 02:37:31 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 11:27:29 UTC+1 użytkownik john Stuntman
napisał:

> przy okazji moge wspomniec ze nie ma co sie tak napalac na konkretne wyniki
> typu sialalalala wrzuce to na cudaka procka i cudak pip pip bruku bryk mi to
> policzusi
> 10 minutusiow zamiast dwu godzinusiuw hop hop

za to jesli ktos chce sie 'napalac' to powod do napalania sie jest tylko nieco
inny - a mianowicie taki ze to znaczy ze przy pomocy takiego kodowania na gpu
da sie ogolnie dalej zwiekszac ogolna moc przetwazania 9a to jest wazne,
oczywiscie pewnie i tak by bylo lepiej gdyby ktos odktyl jakis fizycznie inny
rodzaj krzemu czy cos co pozwoliloby po prostu przetaktowac procki do 30 GHz
czy cos, ale jako ze na to nei ma za bardzo co liczyc, mozna przynajniej liczyc
na 'klasyczne' uruchamianie kodow na GPU :C