Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 24 Nov 2015 00:28:33 +0100
Dnia Mon, 23 Nov 2015 16:32:58 +0100, Borneq napisał(a):

> Nawet przechodzenie między programami w Alt+Tab jest lepsze w ósemce, bo
> są niewielkie kafle a nie takie wielkie i nierówne jak w 10-ce.
> Ja w ósemce wcale kafli nie odczuwam, chyba że po instalacji chcę
> obejrzeć plik pdf, ale wystarczyło zainstalować Foxita.
> Gdy naciskam przycisk Windows, wtedy mam ekran szukania, lepiej niż
> tylko menu, bo po pierwsze znajduje mi wszystkie programy, a 10-ka nie
> chciała, i musiałem używać TotalCommandera i fizycznie szukać na dysku a
> poza tym, skoro są kafle, to można dodawać, usuwać, modyfikować.
> Wyniki Binga po prostu wyłączyłem.

No patrz - u mnie na kolejnym komputerze, na którym 10-tka jest postawiona,
szukanie programów zainstalowanych nie jest problemem. A co do menu start -
kafelkowatość w Windows 10 dalej możesz mieć i uruchamiać menu w trybie
pełnoekranowym - w czym problem?

> U mnie na 10-ce nie działała sieć: po każdej hibernacji nie działała,
> musiałem rozłączać, zapominać, instalować na nowo kilka razy.
(ciach…)

I jesteś pewien, że to problem Windows 10, a nie sterowników karty
sieciowej? Odważne.

[ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime.            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]