Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 23 Nov 2015 08:56:22 +0100
W dniu 2015-11-20 o 08:43, Borneq pisze:
> Najnowsza wersja VirtualBox też nie działała, a oprócz tego w Win10
> miałem problemy z Wifi.
Ale co konkretnie nie działało i jakie były problemy? Mam Win10 64-bit,
VirtualBoxa i Wifi. Problemów nie stwierdziłem. Owszem na początku (po
upgradzie) nie działało mi bidge'owanie interfejsów sieciowych w
VirtualBoxie 4, ale po instalacji wersji 5 problem ustąpił.

> W ogóle jedyną rzeczą, którą miała 10-ka  anie
> miała ósemka to podkreślanie na liście przypiętych aplikacji. Poza tym
> ma wszystko gorsze - np. nie znajduje wielu aplikacji i nie można wejść
> do kafelków, więc trzeba TotalCommanderem uruchamiać z ProgramFiles.
> ósemka hula.
Podstawowa zaleta 10 to na pierwszy rzut oka brak kafelków :->

--
Pozdrawiam
Maciek