Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Thu, 19 Nov 2015 18:14:41 +0100
W końcu zrezygnowałem z Windows10 i wróciłem do Windows 8.1. Oprócz
problemów z siecią VirtualBox nie działał.
A nie lepiej było zainstalować najnowszą wersję?

Nie wiem jak z VirtualBox, ale ludzie od VMware ma irytującą cechę: co kilka wersji podnoszą wymagania co do CPU i systemu hosta. A to jakiś zestaw instrukcji CPU potrzebny, a to system hosta musi być 64-bitowy od którejś wersji... (mimo że wcześniej na 32-bitowym hoście mogłem uruchamiać nawet 64-bitowe wirtualki)

VBox też tak ma?

--
Wiktor S.