Re: [WINNT] otoczenie sieciowe xp 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] otoczenie sieciowe xp 7
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 24 Nov 2015 00:28:33 +0100
Dnia Mon, 23 Nov 2015 20:48:55 +0100, gawfron napisał(a):

> Jeszcze jedno - serwer daje 58, ale pozostałe komputery można sobie
> normalnie przeglądać

Zasoby mapowane po nazwie komputera? To coś mi się kołacze, że pytaniem
jest, który komp jest aktualnym master browserem i na ile aktualną listę
komputerów ma. Może jakąś protezą będzie dopisanie do pliku hosts
najbardziej istotnych komputerów w sieci (w sensie tych, które udostępniają
zasoby)?

[ Being someones father is not a right. It's a gift.                       ]
[                              (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]