Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Powrót Win10 -> WIn8.1
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 27 Nov 2015 02:32:26 +0100
Dnia Wed, 25 Nov 2015 10:19:01 +0100, robot napisał(a):

> Ja mam metodę na odpalanie programów, której geneza sięga visty.
> Wciskam przycisk windows na klawiaturze, a wzrok pozostawiam
> skierowany na klawiaturę. Dzięki temu nie widzę kafelków.
> Wciskam pierwszą literę nazwy programu, albo dwie, po czym enter.
> No i program się odpala. To jest dla mnie najszybsza metoda.
> Wole ją niż menu start.

Od dłuższego czasu się dziwię osobom, które przełączały Menu Start na
klasyczne, a nie korzystają z szybkiego wyszukiwania w nim. No ale - co komu
wygodniejsze. :)

[ Gdyby wybory mogły cokolwiek zmieniać, już dawno by ich zakazano.        ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]