Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "Adam" <a-z@0-9.pl>
Date: Sun, 11 Oct 2015 18:20:45 +0200
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mv8faa$rsa$1@usenet.news.interia.pl...
Ja jestem trochę za cienki w VBA, ale jeśli czas nie goni, to mogę
spróbować za tydzień.
Dzięki za propozycję pomocy. Zobaczymy jaka sytuacja będzie za tydzień.

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za propozycję napisania aplikacji
w VBA. Udało mi się jednak zrobić to bez specjalnej aplikacji.
Skorzystałem z programu Auslogics Duplicate File Finder
i zaznaczyłem katalogi w których są interesujące mnie pliki
zarówno na dysku A jak i na dysku B. Następnie kazałem mu
wyszukać duplikaty. Program ten listuje wszystkie wystąpienia
zdublowanych plików w zaznaczonych katalogach jeden pod
drugim, więc sprawdzenie czy każdy plik występuje dokładnie
2 razy było dużo szybsze niż szukanie przy pomocy funkcji
Wyszukaj w Windows dla każdego pliku oddzielnie.
W każdym razie mam to już za sobą. :-)

Dla mnie EOT.

Pozdrawiam
Adam