Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 14:58:24 +0200
Dnia Thu, 08 Oct 2015 14:21:45 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Thu, 8 Oct 2015 13:38:15 +0200, w
> <5616559f$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>, "Adam" <a-z@0-9.pl>

> Total Commander i funkcja Synchronize. Z włączeniem przeszukiwania
> podfolderów.
> Porówna foldery i pokaże, które pliki trzeba przenieść.

Synchronizacja z Total Commandera porówna foldery - czy ta sama zawartość
jest w tak samo nazwanych folderach. To mi się trochę kłóci z tekstem
przedpiścy o „Nawet nie byłaby potrzebna informacja gdzie go znalazł,
chociaż pewnie czasami mogłaby się przydać.”. Na mój gust chodzi tu o
wyszukanie duplikatów plików na innym dysku - niezależnie od tego, w jakim
folderze siedzą.

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]