Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "Adam" <a-z@0-9.pl>
Date: Sat, 10 Oct 2015 09:05:24 +0200
Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości
news:5618667f$0$27512$65785112@news.neostrada.pl...
Tyle, że jak już
pisałem, nie porównuję wtedy sytuacji docelowej z sytuację "pierwotną".

a tego, to juz od poczatku nie potrafisz po ludzku wyartykulowac, czyli
wyjasnic klarownie,  minimalna iloscia slow

Naprawdę tego nie rozumiesz? Nie kompromituj się.
Przecież to jest podstawowa zasada każdego sprawdzania czy testowania.

co jeszcze chcesz wiedziec oprocz tego, czy kazdy plik z A skopiowal sie
do B?
Ja ciagle tego nie wiem.

Napisałem, że chcę coś jeszcze?

Napisz jedno zdanie, ktore bedzie zrozumiale dla stolarza: blat pod tylek,
4 nogi i oparcie, o ornamentach nie wspominaj, bo chlop zglupieje.

Jeśli to jest Twój poziom ...

Na dysku A są dane przed przetworzeniem, nazwałem to sytuacją "pierwotną",
bo od niej zaczynam.
--- Naprawdę takie trudne? ---

Na dysku B mam sytuację po przetworzeniu, czyli docelową.
--- Także trudne? ---

Chciałem te dane porównać, "początkowe" z wynikowymi czyli docelowymi.
Jeśli zamiast tego muszę dane na dysku A też przetworzyć, bo wg Twojej
metody na nim też pliki muszą występować jednokrotnie, to jest to zasadnicza
zmiana, bo wtedy będę porównywał nie do sytuacji "pierwotnej", tylko do
sytuacji także przetworzonej.
--- Mam nadzieję, że może jednak gdzieś słyszałeś. że każde przetworzenie
może być źródłem błędów? Słyszałeś o tym? ---

Jeśli nie masz pojęcia o podstawowych zasadach testowania, to co robisz
w informatyce?

Mam już dosyć tej dyskusji.

Adam