Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 10 Oct 2015 03:14:07 +0200
Adam in news:5617d52d$0$600$65785112@news.neostrada.pl

i  zaczyna sie morze slow :)

rozumiem,ze powtarzac w sensie: sa identyczne takze co do nazwy

czyli: jesli plik w A wystepowal wielokrotnie - skopiowany zostal co
najwyzej raz.

> Zadanie: Sprawdzić czy każdy plik występujący na A

i jak dotad, to zaproponowana przeze mnie metoda chalupnicza zadziala w
punkt.
(oczywiscie jest doslownie chalupnicza, ale skuteczna; wymaga co prawda -
tymczasowego - powielenia (ale powielenia plikowego, nie strukturalnego!)
A -> A', B -> B', ale za to nie musisz placic za skrypt jakis
wysofistykowany :)

i tak to widze

> Tyle, że jak już

a tego, to juz od poczatku nie potrafisz po ludzku wyartykulowac, czyli
wyjasnic klarownie,  minimalna iloscia slow: co jeszcze chcesz wiedziec
oprocz tego, czy kazdy plik z A skopiowal sie do B?
Ja ciagle tego nie wiem. Napisz jedno zdanie, ktore bedzie zrozumiale dla
stolarza: blat pod tylek, 4 nogi i oparcie, o ornamentach nie wspominaj, bo
chlop zglupieje.