Re: [WINNT] powstrzymać łebmasterów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] powstrzymać łebmasterów
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Mon, 12 Oct 2015 08:34:27 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości
XnsA52EC013D2CBAPanElektronik@localhost.net">news:XnsA52EC013D2CBAPanElektronik@localhost.net...
Czy jest na nich jakiś sposób czy to walka z wiatrakami?

Chcą sobie wytresować młode pokolenie, że przeglądarka to jedyny kanał
dostępu do internetu, krawaty wiąże, usuwa ciąże. Niektórzy ludzie to
już nie wiedzą co to przeglądarka i że jest ich kilka.

Jest sobie fajna strona i prędzej czy później coś spierdolą. No bo
muszą coś w pracy robić, czymś się wykazywać.

Mnie irytuje portal WP, jak tylko strona się załaduje, to przymula kompa
nieziemsko.
Mam we FF te wszystkie blokady: Adblock Plus, Flashblock-a, dodatkowo działa
AdMuncher (polecam!), ale to i tak za mało. Tęsknię za czasami, kiedy strony
były
tworzone tylko w czystym html-u...i te zaledwie 64 MB RAM-u
wystarczało...ehh...;)

--
Pzdr.
Marek