Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Thu, 17 Sep 2015 18:13:36 +0200

Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości news:55fada6a$0$607$65785112@news.neostrada.pl...
Mam wielki problem.
Na komputerze stacjonarnym z Win XP Pro SP3
mam dysk twardy 1 TB podzielony na 2 partycje.
Partycja na której jest system ma pojemność 100 GB,
reszta jest na drugiej partycji, z która właśnie mam problem.
Gdy kliknę na literę tej partycje w Explorerze Windows
pokazuje się komunikat:
Dysk w stacji E: jest niesformatowany.
Czy chcesz sformatować go teraz Tak/Nie.
Oczywiście mu na to nie pozwalam i wybieram Nie.
W Zarządzaniu komputerem -> Zarządzaniu dyskami
partycja jest pokazywana jako Podstawowa, stan: Zdrowy,
a jako wolne miejsce pokazuje pełną pojemność partycji.

Oczywiście na tej partycji miałam zapisanych sporo różnych
rzeczy, ale partycja nie była pełna. Na części z tych zapisów
bardzo mi zależy.

Kilka dni temu przy jednaj z prób wyświetlenia zawartości tej
partycji w Explorerze Windows też pokazał się ten komunikat,
ale tylko raz i potem wszystko było dobrze,

Wczoraj zaktualizował się program antywirusowy AVG i dzisiaj
po włączeniu komputera poinformował mnie, że operacja została
zakończona. Wydaje mi się, że dołożył jakieś funkcje. Czy to mogło
być przyczyną?

Czy miałaby sens próba skorzystania z Przywracania systemu
i powrót do stanu np. z wczoraj gdy wszystko było w porządku?

Nie chciałabym spowodować pogorszenie sytuacji, jeśli to jeszcze
jest możliwe.

Bardzo proszę o radę co mogłabym teraz zrobić.

Tymczasowo wyłączyłam ochronę AVG, ale to nie pomogło.
Uruchomiłam także system w trybie awaryjnym, ale pojawił się
taki sam komunikat.

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Zośka.