Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 7 Aug 2015 22:02:59 +0200
On 02.08.2015 11:07, Robert Winkler wrote:
A jeśli chodzi o problemy z plikami,
to w Windows 7 jest przynajmniej alternatywa dla programistów.
Mogą używać starego ANSI API,
gdzie nadal maksymalna ścieżka to 260 znaków,
albo mogą uaktualnić swój program i używać nowego API
gdzie maksymalna ścieżka to 32767 znaków.
Tylko że jak uaktualnią swoje programy
to przestaną one działaś na tych "klasykach".
Dlatego tak ważne jest aby wyeliminować wszystkie stare systemy.
Twórcy programów nie będą mogli swojego lenistwa tłumaczyć
troską o wsteczną kompatybilność swoich programów
i dużym rynkiem starych systemów.

Tylko, że ja mam na myśli funkcje natywnie wbudowane w Windows 7.
Przykładowo windowsowy eksplorator nie potrafi otworzyć archiwum ZIP z długimi ścieżkami, podczas gdy 7-zip robi to bez problemu. Ten ZIP poszedł do przetargu i oczywiście larum, bo "plik się nie otwiera, prosimy o poprawną wersję".

--
Olek