Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 2 Aug 2015 07:32:48 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 11:07:31 UTC+2 użytkownik Robert Winkler
napisał:

> Pisze w czasie przeszłym ponieważ Windows XP to już historia,
> tak samo jak Windows 3.11 for Workgroup, albo Windows 95.
> Nie ma go w sprzedaży i nie jest oficjalnie wspierany.
> Rozumiem oczywiści, że są osoby które dalej z niego korzystają
> i nie mają zamiaru przejść na nowszy system,
> tak samo jak rozumiem, że są osoby które zamiast nowego auta
> wolą jeździć fordem mustangiem z 65.
>
> A jeśli chodzi o problemy z plikami,
> to w Windows 7 jest przynajmniej alternatywa dla programistów.
> Mogą używać starego ANSI API,
> gdzie nadal maksymalna ścieżka to 260 znaków,
> [...]
Z tego co wiem to drugia api jest też już w Windows xp

Co do xp to ja mam win7 i win xp w domu
i gdy uzywam xp nie wydaje mi sie on historią - tak ze nieststy twoja wypowiedz
w tym kontekscie nie wyglada na zrownoważoną a raczej zbiasowaną
Przy tym nie nalezy przyrownywac xp do win98 bo tam roznica jest - ani do
mustanga z 67 bo winxp jest ciagle o wiele bardziej popularny..

smieszne jest ze np java strzela jakby kicka windowsowi xp (i jego
uzytkownikom) (bo jak sie pobiera nowse wersje to jest ostrzeżenie ze nie
supportują xp) ale tak naprawde jesli o mnie chodi to mozna przerobic to na
kicka javie - "bo kto by chial koniecznie instalowac to dziadostwo" ;C (to nie
cytat ze mnie ale taka myśl)