Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 25 Jul 2015 12:01:37 +0200

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości news:55b350b1$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
Jeśli ktoś się będzie dziwił, to proszę przenieść się w czasie 10 lat na
komputer z Celeronem 400 i 128 MB pamięci (nawet niech będzie 256) i

Dajcie spokój, to się dusiło samo w sobie.
Mam awaryjnego lapka z PIII-500 MHz i 256 RAM, więcej mówić nie muszę, a przyszło mi przez pewien czas posługiwać się nim. I zapewniam, że jego niska rozdziałka, 800x600 była najmniejszym w tym momencie problemem.

zainstalować sobie tam antywirusa :) Sensowna praca na komputerze po
prostu nie była możliwa. Dopiero od niedawna zasoby są na tyle duże, że

Zgadza się, AV też się porosrastały i to, czego się kiedyś nie zauważało, dziś potrafi skutecznie przydusić. Taxamo znany Foxit Reader, niegdyś proglam malutki i "zastraszająco" wręcz szybki. Dziś ogromniasta kobyła, choć szczęśliwie, szybsza chyba od Adobe Reader-a (niech mi kto powie, po jaki chu...dziec wtyczka pejs-zbukowa w FR?)

antywirus nie spowalnia istotnie komputera. Dlatego obecnie antywirusa
mam na wszelaki wypadek.

U mnie AV zajmuje teraz tak mało, że MZ nie wykazuje jakiegokolwiek obciążenia na jego procesach. 2x2.8GHz 2GRAM. Czasem przy starcie trochę uszczknie ze 2-3% jak sprawdza aktualizacje. A od momentu, gdy w z pozoru niewinnym obrazku przylazł mi babol... zgadza się, nie uruchamiałem, paskuda była tak napisana i zawarta, że uruchomiła się sama... Od tego momentu AV stale mi towarzyszy. Nie był to babol zeroday, gdyż zaraz po złapaniu zrobiłem skan i pokazało, co to. Bo jak ktoś się uprze, to i żaden AV nie pomoże. Od lat kilku, mimo, że niejednego dziada macałem (Krakusy, bez domysłów proszę...) :) to żaden się ie uruchomił, a niejednego uciął mi właśnie AV. Drzwi na klucz zamykam z domu wychodząc, nie dla mody, ale dla bezpieczeństwa. Zawsze to UTRUDNIENIE dla nieprawych indywiduów.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100