Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 22 Jul 2015 08:58:04 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 21 lipca 2015 12:39:10 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
> Użytkownik "robot" <robot@o2.pl> napisał w wiadomości

> Też, albowiem posiadanie AV nie zwalnia od myślenia.
> Ale głównie na tych, co nie mieli, bądź mieli stare, nieaktualne bazy. I
> łazili po niegrzecznych stronach.

w tym wlasnie problem ze jak umiesz (jak to nazywasz zupelnie blednie) 'myslec'
to antywir jest ci nie potrzebny a jak nie umiesz to powiedzmy kwestia jest
dyskusyjna ale sam uwazam ze raczej ci dodatkowo zaszkodzi (spowalniajac kompa
zarzucajac komunikatami ktorych nie rozumiesz)

antywir moglby sie przydac komus kto z jakichs dziwnych powodow grzebie sie
wiecej w podejrzanym zawirusowanym sofcie

raz i tylko raz w zyciu mialem wirusa (na przestrzeni z 15 lat uzywanie peceta)
- sality - bardzo zjadliwy wius, tak sie przy tym sklada ze antywirus na niego
jakos nie pomagal (bo zdaje sie ze sality go rozwalil) wydatnie pomogla dopiero
szczepionka kapsperski sality killer