Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 25 Jul 2015 18:23:43 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 25 lipca 2015 23:44:28 UTC+2 użytkownik Michal Lukasik napisał:

> Niekoniecznie. Jeśli jesteś w takim "otoczeniu sieciowym" i nie
> zablokujesz zawczasu (firewall, antyvir) to prędzej czy później samo
> wlezie. Providerzy jak wykryją to przeważnie blokują takiego co "sieje",
> ale niestety niezbyt szybko bo w razie fałszywego alarmu klient będzie
> "niezadowolony" - zresztą i tak będzie i obwiniał będzie wszystkich
> dookoła. ;D
> Ponadto tak jak piszesz, ludzie sami ściągają "robactwo" - nie wiem jak
> teraz, ale kiedyś powszechne było DC - wystawiłeś "coś" i za godzinę
> wszyscy to mieli - także jeśli było zainfekowane... ;D

DC to tak ale czy wirus sam wejdzie po sieci
to juz nie wiem i troche watpie... ale nie znam sie na sieciach

(bardziej ew mozna bylo kiedys mowic o wymienieniu sie plytami lub na
pendrivach, ten sality kiedys mi wlasnie wszedl na pendrivie
(to byla masakra 2 dni przywracania systemu bo mialem duzo danych i dyski
zapchane sality abardzo aktywnie sie mnozyl i byly tysiace czy nawet dziesiatki
tysiecy infekcji - ale szczepionka ladnie odkazila az trudno bylo uwierzyc)