Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 27 Jul 2015 01:31:17 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 26 lipca 2015 20:10:03 UTC+2 użytkownik artiun napisał:

> Nie powinny blokować. Pisałem o tym by skleić jedno info z drugim. I o tym,
> że byle jaki AV, FW musi być.

wogole jak kolega chce ze mna porozmawiac to powinien zmienic to na jakis
bardziej powazny .. (bo piszczy falsetem jak jakis zasietrzewiony gimbus co
troche odstręcza )

co do tego powyzej to co ów ADS ma wspolnego z
listowaniem dysku w przegladarce? obie rzeczy wygladaja na legalne wlasciwosci
systemu nie wiele majace do rzeczy z malware