Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 4 Jun 2015 00:41:10 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:556e3ebb$0$8374$65785112@news.neostrada.pl...
prośba, bo z gościem nie mogę się dogać
co, jakie dane idą na kasę fiskalną
on podaje -> nazwa lp wg licznika)
a wiem, że jest inaczej (kłamie, że wpisał parę pozycji?), zapytałem - jest prócz nazwy vat, netto, opis, PKWiU jeśli jest

Nie znam się na sprawach fiskalnych i prawnych z tym związanych, podpowiem tyle, ze jak siedziałem na kasie w Tesco (tyle, ze zarobiłem całkiem przyzwoicie i kupiłem sobie nowy komputer), to po każdej sesji odświeżania, z serwera ładowane były na kasę parametry towarów, z rzadka zdarzało się, że coś nie przeszło i kasa stukała ceny z poprzedniego dnia, zeskanowanie kodu, bądź jego ręczne wbicie wywoływało porównanie kodu z zapisem w bazie i odpowiednie naliczenie należności. Czekała z przeładowaniem na wylogowanie, lub chyyyba o północy, z musu przeładowywała się po zakończonej transakcji (nigdy w trakcie; potrafiła się upomnieć o przeładowanie), ale tego nie jestem pewien. Oparta była o NT4, nie wiem, jak teraz. Serwer był na W2k. Resztę pozwolę sobie pominąć, choć nie podpisywałem lojalki w tym względzie... Kody do towarów zdaje mi się przychodziły z centrali, a ta chyba dostawała jeszcze skądś - w 2 różnych sklepach, ten sam miał identyczny błąd ortograficzny w nazwie... (Berliso, zamiast Belriso, pewnej szwabskiej firmy z pojebanymi reklamami)
Tyle mogę powiedzieć o kasach fiskalnych teraz...

896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)