Re: [WINNT] Problem z ATMFD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z ATMFD
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Mon, 06 Oct 2014 23:51:12 +0100
W dniu 2014-10-06 23:05, PM napisał(a):
W dniu 2014-10-06 22:51, JoteR napisał(a):
"PM" napisał:

Jak to ugryźć, albo wyczaić co próbuje załadować bibliotekę,
jedynie co jest z Adobe to flash i nic więcej.

Ta biblioteka, aczkolwiek pierwotnie była od Adobe (ATM - Adobe Type
Manager), od czasów bodajże XP jest częścią systemu, odpowiedzialną za
obsługę czcionek Type 1 i OpenType. Powinna być załadowana na stałe -
aktualna wersja pliku 5.1.2.238.

Tyle to ja też wiem :(
Process monitor zeznaje że maca po tym csrss i winlogon, wersja się
zgadza, ale dalej nie wiem co jest zgrane :/

No cóż, była nowsza - 5.2.2.236, wrzuciłem tą co podałeś(trochę się rzucał ale przyjął), zrestartowałem serwer i... zgodnie z przewidywaniami, doopa :/ Ale przy okazji natrafiłem na coś ciekawego - problem pojawia się zaraz po połączeniu(nawet jak zerwie sesje np z powodu kiepskiego łącza) przez terminal. Może tu jest jakiś trop, ale dalej niewiem jak to ugryźć.

Gugiel również nie jest zbyt pomocny - wielu ma problem, ale niema rozwiązania, chyba pora się przyzwyczaić do tej informacji w logach, podobnie jak do tej o braku sterowników po połączeniu przez terminal o braku sterowników do drukarek lokalnych :P

--
PM