Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 19:11:55 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> napisał w wiadomości news:54325f19$0$18368$65785112@news.neostrada.pl...
Dnia Mon, 6 Oct 2014 01:23:04 +0200, ACMM-033 napisał(a):

A choćby gołe baby! Ciągle nowe, tylko trzeba odpowiednią newsgrupę znaleźć.
Większość binarek jest w yEnc kodowana.
Także muzyka. I bywają tego ciężkie setki gigabajtów! Nawet po odrzuceniu
nienaprawialnych (bo np. coś się jąknęło w serwerze, czy między serwerami),
to zapchanie terabajtowego dysku może potrwać wcale nie tak dlugo.
Czekam tylko na nowego GrabIt-a, autor od ponad roku odgraża się, że go
popełni (ma podobno przebudować program i interfejs od nowa), ale na razie
kończy się tylko na "groźbach".
Większym problemem może być znalezienie newsserwera, który udostępnia te
binarki, nie ukrywam, że z pewnych względów nie podam publicznie adresu
pewnego z nich, bo zasób jest zbyt cenny, by poderwali go lurkerzy. Mogę
podać na priv. Ostatnio trochę obcięli pasmo i ilość jednoczesnych połączeń,
zmieniają też port do łączenia i szyfrowanie, ale nadal działają. I mają
tego naprawdę sporo. Gołe baby, muzyka chińska (niekiedy nawet
całkiem-całkiem, nie tylko tradycyjna). Np. cała (ok. 10 GB) dyskografia
Elli Fitzgerald (niestety, część mi uleciała z powodu padaki dysku...), czy
grupy Pink-Floyd... itd. I cała masa porno... Chyba nawet Linuxa mają :)

I Ty tak serio? Zaloze sie, ze wszystko (99,9%) to bys znalazl na:
- torrentach
- slsk
- serwisach file hostingowych i ich agregatorach
- spotify, wimp, etc.

Nie testowałem. Choć z torrentów czasem korzystam, nie musząc nawet używać dedykowanego klienta, mam to w Operze (starej, z nowej wyrzucili) Ja z kolei założę się, że wielu rzeczy na tych serwisach nie ma. P2P - a i owszem, są różne, zamierzam sprawdzić, czy działają jeszcze jakieś niedobitki systemu OpenNap. Po prostu - jedno z drugim może się uzupełniać - i to zamierzam wykorzystać. Jedno znajdę tu, a drugie gdzie indziej.

O porno nie pisze, bo staram sie wierzyc, ze nie pisales tego serio.

To z bliższego podwórka - na news-archive bo tam teraz działam, obejrzyj grupę alt.pl.shemale, ok. 6-7 GB towaru... A wartościowsze binarki wycięli *.* jako śmieci... (A chciałem upolować płytę "Portret muzyczny" Ireny Kwiatkowskiej) Kuźwa, wartościową muzę wycięli, a zostawili transseksualne porno... rzyg...
Pisałem serio, że jest porno, różne odmiany, takie tam...
Balony, stopy, cipy, fiuty, creampie, plumpers, twarze, dupy, ruchanie, pojedyncze, podwójne, trójkąty, czarno-białe, żołnierze... itd. itp. Ale to już wiadomo, nie na news-archive... Ilość towaru do zapchnięcia największego nawet dysku, wada - bierzesz to, co dają. To rzeczywiście, nie ma cech P2P. Po prostu, każdy z systemów ma swoje wady i zalety.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.