Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 10:29:49 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:hxicdyit2605$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Maile - o ile zrobisz na Hamsterze konta IMAP - to raczej do ogarnięcia.
Posty z grup dyskusyjnych tak, żeby do Hamstera władować z OE - bardzo mocno
podejrzewam, że wątpię.

Wziąłbym, gdyby mi łyknęło grupę, mającą, OIDP, coś koło 8-10 GB, wspominka, że OE już poniżej 2GB wysiada. Jako serwer - błąd w obsłudze canceli, potrzebne mi to było na jakiejś lokalnej grupce i mocno kaprysiło. Mniej-więcej, wyglądało, jakby przyjmowało, ale realizowało dopiero, gdy poszło kolejne anulowanie. Binarki testowałem lokalnie i jajec było co niemiara. To, co ja chcę wytestować - jak już "zbackupuję internet", to z plików folderów powyciągam pojedyncze wiadomości ile ich jest i może to się da podciągnąć do serwera, celem możności ponownego pobrania? Przy okazji potestuję przebudowę drzewka binarnego NTFS :) (ciekawe, jak długo będzie przepisywać 2.5 melona plików w jednym katalogu?) :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.